Esbjerg Karate Klub
Kampkunst, livsfilosofi og healing

Okinawan Shuri Ryu Karate

Traditionel Karate fra Okinawa. I Esbjerg Karate Klub har vi søgt tilbage til karatens udspring og er tro mod de normer, værdier og regelsæt, der i karatens udspring karakteriserede den. Karate handler ikke om at vinde men om at overleve. Karate er krigerens vej, udvikling af større selverkendelse samt styrkelse af selvværdet gennem tillid til egne evner. Gennem ansvarstagen og disciplinering bliver man en rollemodel for andre og er dermed med til at skabe en bedre verden for alle Vi har årelange traditioner i klubben og kan tilbyde undervisning af dygtige seriøse instruktører der alle har trænet det meste af deres liv.

Tidspunkt
Okinawan Shuri Ryu Karate er klubbens speciale og vi har mange hold | Se vores ugeplan >>

Alderskrav
Du skal være fyldt 6 år for at deltage i træningen.
OBS: Der er venteliste på børneholdene.

Tak til vores sponsorer